In ultimele 5 luni, OPTAR a emis 24 de documente adresate unui numar de 16 institutii publice sau private:
– 9 (noua) cereri au fost adresate in baza legii 544
– 2 (doua) sesizari
– 13 (treisprezece) cereri diverse.
Dintre cele 24 documente,
– 16 au primit raspunsul solicitat in termenul legal,
– 3 raspunsuri au sosit cu o intarziere de 3 zile,
– un raspuns a venit incomplet,
– o institutie nu a raspuns solicitarii noastre (intarziere de peste 18 saptamani),
– pentru 3 raspunsuri inca nu s-a implinit termenul legal.
Din aceasta statistica, OPTAR a constatat faptul ca urmatoarele institutii au o comunicare defectuoasa:
– Administratia Monumentelor si Patrimoniului Turistic ( institutie publica de cultura aflata in subordinea Consiliului General al Municipiului Bucuresti) care din data 18.04.2011 nu a raspuns cererii noastre.
– Administratia Strazilor Bucuresti (din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti) care nu a oferit decat o parte din informatiile solicitate.