Contact

Nume (obligatoriu)

Adresa Email (obligatoriu)

Subiect

Mesaj

3 thoughts on “Contact

    • Buna ziua,
      Va rugam sa urmariti pagina noastra de Facebook. In functie de activitati, invitam cetatenii sa se implice.
      Va multumim.

  • Stimate domnul Ivan
    Am vazut scrisoarea dumneavoastra adresata doamnei Firea cu propunerea de a vizita Viena pentru documentare in domeniul benzilor dedicate transportului public. Propunnerea este binevenita insa benzile dedicate TP nu rezolva problema. Cunoasteti de la fostul “Grup de lucru” punctul meu de vedere privind descongestionarea traficului din Bucuresti. Reiau cateva idei:
    Bucurestiul este orasul cu cel mai congestionat trafic rutier din Europa datorita in principal:
    – celor cca. 500.000 de autoturisme ale navetistilor ce intra si ies zilnic in total din Bucuresti (sursa PMB):
    – faptului ca Bucurestiul este aglomerarea urbana care nu beneficiaza de un transport feroviar suburban/regiunal cu trenuri in tacte care, coroborat cu sistemul P&R, sa constituie o varianta alternativa atractiva la navetismul cu autoturismele si cu maxi-taxi-urile, asa cum se intampla in toate marile orase europene, inclusiv la Viena (S-Bahn-urile);
    – faptului ca transportul public de suprafata nu este atractiv datorita atat lipsei de predictibilitate (in statii nu sunt afisate programele de circulatie si nici informatii in timp real privind sosirea mijlocului de transport ) cat si materialului rulant invechit (tramvaie greu accesibuile persoanelor in varsta).
    – lipsei unui titlu de transport unic pentru toate sistemele de transport, indiferent cui ii sunt subordonate dpdv administrativ;:
    – lipsa pistelor pentru biciclisti care sa permita circulatia acestora in depline conditii de siguranta pe zone cat mai extinse si legate intre ele
    – lipsei de tarife de parcare diferentiate pe zone, crescatoare de la cea periferica, mediana si centrala;
    -lipsa unor statii dedicate exclusiv taximetrelor. Acestea parcheza de foarte multe in apropierea intersectiilor, in curbe, etc
    – lipsa unei “politii” de trafic care sa sanctioneze abaterile. etc.
    Sperantele puse in PMUD au fost dezamagite prin limitarea lui la la jud. Ilfov si Bucuresti si nu la zona de influenta in transporturi a marii aglomerari urbane, Bucuresti
    Ca urmare, daca se va organiza vizita de documentare la Viena propun sa se urmareasca si aceste aspecte.
    Toate cele bune.
    Cu stima,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*